
Makijaż przed:Jajć.Co tu dużo mówić,wybrałaś moje ulubione elementy twarzy,chociaż oczu nie lubię bo ich nie umiem malować >.< Makijaż jest cudowny.
10/10

Ubiór przed:Skąd Ty bierzesz takie pomysły.Wszystko fajnie wygląda *.*Uwielbiam tą stylizacje.
10/10
Po:

Makijaż po:Jak wspomniałem,nie umiem malować tych oczu,więc wyszło jak wyszło >.<

Ubiór po:Jestem z siebie zadowolony.Połączyłem kurtkę z bluzką i wyszła taka fajna ciepła bluzka,boki kurtki przykryłem futerkiem.Spodnie zrobiłem w tym samym kolorze co bluzka,były ciemniejsze więc nałożyłem na nie rajstopy w ewidentnie tym samym kolorze bluzki,do tego skarpetki w ciemniejszym kolorze od spodni itp...No i wyszło takie coś.x.x
Zdecydowanie po :>
OdpowiedzUsuń